Biuletyn Informacji Publicznej Straży Miejskiej w Katowicach
Data wytworzenia: | 2021-05-13 12:34:39 |
---|---|
Redaktor: | Pytel Jacek |
Opis: | Modyfikacja treści strony |
Warunkiem koniecznym do ubiegania się o pracę w Straży Miejskiej w Katowicach na stanowisku strażnika miejskiego jest spełnienie wymogów określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o strażach gminnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 928 t.j. z późn. zm.); w przypadku stanowisk "cywilnych" koniecznym jest spełnienie wymogów określonych w ustawie z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2018 r. poz. 1260 t.j. z późn.zm.).
Przesłanką umożliwiającą złożenie oferty pracy w Straży Miejskiej w Katowicach jest ogłoszenie naboru przez Komendanta Straży Miejskiej w Katowicach.
W każdym ogłoszeniu o naborze podana jest data, do której można składać swoje aplikacje, a także wykaz wszystkich potrzebnych dokumentów, które należy złożyć aby wziąć udział w naborze. Aplikacje przyjmowane są wyłącznie w formie papierowej.
Kandydaci na stanowisko strażnika miejskiego przechodzą następujące etapy rekrutacji:
Uwaga! Kontaktujemy się wyłącznie z kandydatami, którzy pozytywnie przechodzą kolejne etapy rekrutacji.
Informacje związane z prowadzonym naborem można uzyskjać pod nr telefonu: 32 4940206 u Pani Joanny Kaczmarek - starszego inspektora Zespołu Kadr i Szkolenia Straży Miejskiej w Katowicach.
Nabór w Straży Miejskiej w Katowicach przeprowadza się na zasadach określonych w ustawie z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2018 r. poz. 1260 t.j. z późn.zm.). Osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 wspomnianej ustawy są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.